петък, 14 август 2015 г.

Astera Homeopathica Whitening Toothpaste

Здравейте!

Днес темата ще е по-различна, но нямаше как да не обърна специално внимание на продукта, за който ще пиша. Става дума отново за грижата за зъбите ни и как те да са бели - днешният герой е пастата за зъби Astera Homeopathica Whitening с евкалипт и анасон.


Преди да кажа каквото и да било - това ще е едно от онези ревюта, в които можеш да кажеш само хубави неща и такива, които звучат невероятно! С други думи - това е една от най-добрите пасти, които съм ползвала! Предстои да разберете защо...


Преди няколко месеца купих тази паста съвсем случайно - пътувах, но бях забравила (знаете - често съм в тази ситуация) и четката, и пастата си вкъщи. Отскочих до малък квартален магазин, където имаше пасти само на 2 марки, но знаете, че избягвам флуорида, затова и се спрях на хомеопатичната серия на Астера. В момента, месеци по-късно, карам втора опаковка от нея и буквално забравих за всички скъпи и прескъпи други подобни, а уж я купих за няколко дни, докато се прибера!? Не съм вярвала, че толкова ще ми хареса!

Пастата идва в кутия и стандартната пластмасова тубичка, запечатана с фолио. При отварянето й се усеща страхотен аромат (свеж, сладък - усещат се евкалипт и анасон), а тя е бяла на цвят. Не е гъста, по-скоро леко гелообразна. Пени се добре и измива чудесно - не съдържа мента, но за разлика от други подобни пасти, има освежаващ и онзи леко охлаждащ ефект, защото съдържа евкалипт. Не е лютива, дори е леко сладка и остава лек приятен вкус след употреба. Зъбите ви са измити чудесно, а това, че пастата е по-натурална от другите, въобще не я отличава - същите чудесни качества, но с по-полезен за вас състав.
Сега е време и да кажа какво толкова ме спечели - след измиване, зъбите просто светят. Буквално! Толкова са чисти и бели, сякаш току що съм минала през процедурата при зъболекар за почистване на зъбния камък (предполагам знаете как зъбите изглеждат по-бели и чисти след такава процедура, то и така трябва да е, де). Това се държи на полиращите свойства на пастата - не знам как, но оптически, зъбите просто изглеждат бели. Ефектът не е дълготраен, не си мислете, че ще се измиете с пастата и зъбите ви ще се избелят - не! Казвам, че измиването с пастата почиства и полира зъбите ви, карайки ги оптически да изглеждат по-бели. Всякакви натрупвания падат, а зъбите светят - и това го прави паста за под 5 лв., българска при това - е, невероятно е дори за мен!
В момента, 2 приятелки и майка ми ползват пастата след като нагледно им показах  как изглеждат зъбите ми след измиване (дори пратих един брой от пастата на приятелка в USA, която в момента я обожава и дори зъболекарят й я е попитал какво ползва). И все пак, смятам е важно да кажа, че ползвам и електрическа четка, което също помага на пастата да достигне до по-труднодостъпните места и да си свърши работата.
Направих си дори експеримент - измих зъбите с обикновена паста и със същата електрическа четка, за да видя има ли разлика - е, определено имаше. Зъбите не изглеждаха толкова бели след измиване, както при тази на Астера Хомеопатика.
Абсолютно съм сигурна, че ви звучи невероятно и невъзможно, но оптически, зъбите наистина изглеждат по-бели след измиване! Отново повтарям, че в никакъв случай не ви казвам, че пастата ще избели дълготрайно зъбите ви.


Съставът - прекрасен! Без флуорид, мента, парабени, СЛС, захар, триклозан, оцветители, бронопол. Основната съставка не е калциев карбонат, както при повечето подобни пасти. Съдържа ксилитол , сода бикарбонат, перлен прах и еквалипт.

Не знам какво да ви кажа, освен, че пастата за мен е убиец - оптически по-бели и много по-чисти зъби след измиване. Свеж ефект и страхотен състав на повече от ниска цена. Бих могла да ви кажа единствено - пробвайте. Пастата е достъпна, има я навсякъде. За мен, тази паста е някакъв феномен, а колко я харесвам и че не говоря ей така, може да съдите по това, че започнах  втора опаковка - нещо, което много рядко правя с продукт, знаете. Ето и нагледно:

Пълната гама продукти от серията и още инфо разгледайте в сайта на марката тук
Споделете ми, ако сте пробвали пастата и какво мислите за нея!

Няма коментари:

Публикуване на коментар